🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
מיינקראפט ג'אווה או בדרוק.png

מיינקראפט ג'אווה או בדרוק? (Minecraft Java או Bedrock)?

2 הגרסאות הפופולאריות ביותר כיום של המשחק מיינקרפט הן מיינקרפט ג'אווה אדישן ומיינקראפט בדרוק (או מיינקראפט ג'אווה ובדרוק). אם אתם משחקים יחד עם חברים, אתם צריכים שתהיה לכם את אותה גרסה שיש להם – לכן הקפידו לבדוק איתם לפני שאתם רוכשים. יחד עם זאת, אם אתם הראשונים מהחבר'ה לרכוש מיינקראפט, הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתחליטו איזו גרסה לרכוש.

גרסת Bedrock מוגבלת מבחינת המודים

לגרסת Minecraft Java & Bedrock ישנן תוספות רבות והיא כוללת יותר תוכן בתשלום, בעוד שגרסת Minecraft Java Edition מאפשרת לכם להתקין מודים (כמו למשל חבילות טקסטורה) בחינם. אם אתם מתכננים לשנות את המשחק שלכם ואינכם רוצים להיות מוגבלים במודים שצריכים לעבור אישור על ידי Microsoft, כדאי שתלכו על גרסת Java.

Bedrock טובה יותר למשחק חוצה פלטפורמות (cross-platforms)

גרסת Bedrock מאפשרת משחק מרובה משתתפים (מולטיפלייר) חוצה פלטפורמות, תוכלו לשחק יחד עם חברים שמשחקים באמצעות מחשב, קונסולות וגם טאבלטים ומכשירים ניידים. לעומת זאת, גרסת Java מיועדת רק למחשב האישי והיא מאפשרת לשחק רק עם שחקני Java אחרים.
אם אתם רוצים לשחק בגרסת Bedrock בפלטפורמות שונות (למשל במחשב ובטאבלט), תצטרכו לרכוש אותה מחדש לכל פלטפורמה. יחד עם זאת, אם רכשתם תוספות שונות עבור המשחק, תוכלו להשתמש בהן בכל הפלטפורמות.

מצבי Hardcore ו-Spectator זמינים רק בגרסת Java

מצב הארדקור (שלא מאפשר לכם לשחק מחדש לאחר שמתתם) ומצב ספקטטור (שמאפשר לכם לעוף מסביב ולצפות בעולם) זמינים רק בגרסת Java.

לסיכום: Minecraft Java או Bedrock?

עבור רוב השחקנים המזדמנים, גרסת Bedrock היא העדיפה. קל יותר להתחיל לשחק בה, היא יציבה יותר מאשר גרסת Java והיא מאפשרת לשחק יחד עם שחקנים מפלטרפורמות אחרות, שזה יתרון משמעותי.

לעומת זאת, אם אתם שחקני מיינקראפט מדופלמים ואתם רוצים לחוות תוספים ותכונות בפיתוח לפני כולם, גרסת Java היא העדיפה בשבילכם.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.