🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
איך להגן על המחשב מפני וירוסים

איך להגן על המחשב מפני וירוסים

ישנן מספר דרכים להגן על המחשב מפני וירוסים זדוניים. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא התקנת תוכנת אנטי וירוס במחשב. תוכניות אנטי-וירוס יכולות לסרוק אחר וירוסים, תוכנות זדוניות ואיומים אחרים לפני שהם מדביקים את המחשב שלכם.

שיטות אחרות כוללות עדכון מערכת ההפעלה שלכם, התקנת חומת אש ושימוש במכונה וירטואלית.

הדרך הנפוצה ביותר להגן על המחשב מפני וירוסים זדוניים היא התקנת תוכנת אנטי-וירוס. יש המון תוכנות מומלצות שכדאי להכיר, התוכנה המובילה היום היא Norton Antivirus שהפכה להיות שם דבר בעולם ההגנה על מחשבים מפני וירוסים.. ישנן תוכנות אנטי-וירוס רבות זמינות באינטרנט שתוכלו להוריד ולהתקין במחשב או במכשיר שלכם.

ישנן דרכים רבות אחרות להגן על המחשב מפני וירוסים זדוניים. אתם יכולים גם להשתמש בחומת אש (fire wall) להגנה, לשנות את ההגדרות של דפדפן האינטרנט שלך, או לעדכן את הגדרות הווירוסים על בסיס קבוע.

מהו אנטי וירוס למחשב?

אנטי וירוס למחשב הוא סוג של תוכנה שמזהה ומסירה תוכנות זדוניות, כגון וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים, תוכנות כופר ותוכנות ריגול.

היא ידועה גם כתוכנית נגד תוכנות זדוניות.

תוכנת אנטי וירוס היא סוג של תוכנת אבטחה שמאתרת, שומרת ומגנה על המחשב שלכם מפני תוכנות זדוניות.

אנטי וירוס הוא יישום תוכנה ששומר על המחשב שלכם מפני וירוסים, תוכנות זדוניות וסוגים אחרים של איומי אבטחה. אנטי-וירוסים הם קו ההגנה הראשון עבור התקפות סייבר. ישנם שני סוגים של אנטי וירוסים: לפי דרישה ובזמן אמת.

אנטי וירוס לפי דרישה:

אנטי וירוס לפי דרישה סורק את המחשב שלכם לאיתור וירוסים כאשר אתם רוצים שהוא יעשה זאת. המשמעות היא שעליכם לפתוח את היישום בכל פעם שאתה רוצה שהוא יסרוק את המחשב שלכם לאיתור וירוסים. החיסרון הוא שזה יאט את ביצועי המחשב שלכם מכיוון שהוא צריך להשתמש בחלק מנתוני העיבוד שלו  מה שמאט את מהירותו.

אנטי וירוס בזמן אמת:

אנטי וירוס בזמן אמת פועל ברקע ולא מפריע לפעילות הרגילה של המחשב שלכם. הוא לא מאט את המחשב שלכם מכיוון שהוא לא מעבד נתונים מהכוננים הקשיחים. במה שונה אנטי וירוס בזמן אמת? אנטי וירוס בזמן אמת יכול להיות די יקר לתחזוקה מכיוון שהוא צריך לעדכן כל הזמן את מסד הנתונים הווירוסים שלו באופן מקוון. לחברות שונות יש מבנה תמחור שונה עבור האנטי-וירוס שלהם בזמן אמת.

תוכנות אנטי-וירוס למחשב משמשות לזיהוי והסרה של תוכנות זדוניות, כגון תוכנות פרסום, תוכנות ריגול, סוסים טרויאניים, תולעים ותוכניות מזיקות אחרות. תוכנית האנטי-וירוס הראשונה למחשב שוחררה בשנת 1987 על ידי McAfee Associates.

איך יודעים אם יש וירוס במחשב?

ישנן מספר דרכים לבדוק אם המחשב שלכם מכיל וירוס. הדרך הפשוטה ביותר היא להשתמש בתוכנת האנטי וירוס שלכם. אם הוא לא מוצא וירוסים, אז אתם בטוחים. עם זאת, אם הוא מוצא וירוס אחד או יותר, עליכם לנקוט בפעולה מיד ולסרוק את המחשב בתוכנת אנטי-וירוס מעודכנת.

אתם יכולים גם להפעיל סריקת וירוסים במחשב שלכם על ידי הורדת תוכנת אנטי וירוס מהאינטרנט והרצה במערכת שלכם. תוכנת אנטי וירוס טובה ומעודכנת תאתר את כל הווירוסים שיכולים להתגורר במערכת שלכם ותסיר אותם עבורכם באופן אוטומטי.

ישנן דרכים רבות ושונות לראות אם במחשב שלכם יש וירוס. ישנם תסמינים רבים ושונים שיכולים להצביע על נוכחות של וירוס, אך אין דרך בטוחה אחת לדעת בוודאות.

כמה מהתסמינים הנפוצים ביותר כוללים:

  • נראה שהמחשב שלכם איטי מהרגיל

  • אתם מקבל חלונות קופצים שלא ראיתם מעולם

  • הדפדפן שלכם לא עובד כמו שצריך

  • המערכת שלכם פועלת לאט מאוד או קורסת לעתים קרובות

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.