🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
איך פועל אנטי וירוס למחשב

איך פועל אנטי וירוס למחשב

אנטי וירוס מחשב עובד על ידי סריקת המערכת לאיתור קבצים או תוכניות זדוניים. תוכנת אנטי וירוס גם מנסה לגלות כיצד התוכנה הזדונית נכנסה למערכת ולאחר מכן מנסה להסיר אותה. התוכנה מתוכנתת לזהות וירוסים, סוסים טרויאניים, תולעים ואיומים מזיקים אחרים לפני שהם עלולים להדביק את המחשב או המכשיר שלכם.

הצעד הראשון של אנטי וירוס למחשב הוא לסרוק את המערכת שלכם לאיתור קבצים או תוכניות זדוניים. האנטי וירוס גם מנסה לנטר את האופן שבו התוכנה הזדונית נכנסה למערכת שלכם ולאחר מכן מנסה להסיר אותה. התוכנה המומלצת שלנו לטיפול בבעיות של וירוסים במחשב היא ESET Internet Security מכיוון שהיא מגנה עליכם בכל מה שאת עושים באינטרנט, כולל גלישה באינטרנט, תשלום באינטרנט וקבלת אימיילים. נוסף על כך מגן בפני תוכנות כופר, התקפות Zero Day ואיומים נוספים. אנטי וירוס שמגן גם בעת הגלישה באינטרנט, במיוחד בתקופה האחרונה שבה האינטרנט הוא בצמיחה מתדמת והפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, אנו רואים שההגנות האלו נדרשות יותר מתמיד.

אנטי וירוס למחשב הוא תוכנה המגנה על המחשב מפני וירוסים, תוכנות ריגול, תוכנות זדוניות ואיומי סייבר אחרים.

מהו וירוס?

וירוס הוא קטע קוד שיכול להדביק את המחשב או המכשיר שלכם. ניתן לשלוח אותו כקובץ מצורף למייל, ל-SMS, לתוכנה, להוריד אותו מהאינטרנט או להעביר אותו דרך כונני USB. וירוס יכול גם להדביק את המחשב שלכם אם אתם מבקרים באתרים שמכילים קוד זדוני או מורידים ממנו קובץ כלשהו, גם אם לא הבחנתם בכך.

לאחר מכן, הווירוס יתחבר לתוכניות אחרות במחשב שלכם כדי שהוא יוכל להתחיל לעשות את הנזק שלשמו הוא נועד. הוא עשוי למחוק קבצים בכונן הקשיח שלכם או לבצע בהם שינויים מבלי שתדעו זאת ולאחר מכן להפיץ את השינויים הללו למחשבים אחרים, במאמץ להתפשט וליצור עותקים נוספים של עצמו. וירוסים מסוימים נועדו לגנוב מידע אישי כגון מספרי כרטיסי אשראי וסיסמאות. אם אתם חושדים שהמכשיר שלך נגוע בווירוס, עליכם לנתק אותו מהאינטרנט וממקור החשמל למשך כשעה לפני שתנסה להסיר את הווירוס. וירוסי מחשב מתוכנתים להשתכפל כאשר המחשב או המכשיר מחוברים לאינטרנט.

תוכנת אנטי-וירוס למחשב פועלת על ידי סריקת המחשב שלכם לאיתור תוכנות זדוניות או וירוסים. היא משתמשת במסדי הנתונים של תוכנות זדוניות ידועות כדי לזהות את האיום.

תוכנת אנטי וירוס היא לא רק תוכנה אחת. זהו למעשה שילוב של מספר רכיבים שונים הפועלים יחד כדי להגן עליכם מפני התקפות וירוסים.

מה עושים אם יש וירוס במחשב?

אם אינכם בטוחים מה לעשות אם למחשב שלך יש וירוס, השלבים הבאים יעזרו לכם.

שלב 1: ראשית, קחו נשימה עמוקה ונסו להישאר רגועים. וירוס במחשב שלכם הוא לא סוף העולם. ניתן לתקן את המצב ולהסיר אותו, וישנן דרכים רבות להסיר אותו.

שלב 2: לאחר מכן, זהו את סוג הווירוס שבו המחשב שלכם נדבק. אם מדובר בתוכנת כופר או cryptolocker, ייתכן שאיבדתם את כל הנתונים שלכם ותצטרכו לשחזר מקבצי גיבוי שנשמרו לפני שהתרחשה ההדבקה. במקרה זה אנו ממליצים לפנות לאיש מקצוע לסיוע בשחזור הנתונים. אם זה סוג אחר של וירוס.

שלב 3: השלב הבא יהיה לסרוק את המחשב שלכם לאיתור וירוסים.

חשוב לקרוא לטכנאי ברגע שתבחינו שהמחשב שלכם נדבק בווירוס. אם לא תנקטו פעולה מיידית, הנגיף ימשיך להתפשט ועלול להשפיע על מכשירים אחרים ברשת שלכם. הטכנאי יוכל להסיר את התוכנה הזדונית או הווירוס מהמחשב שלכם ולמנוע ממנו להדביק מכשירים אחרים.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שיש לכם גיבוי של הנתונים שלכם. אם לא, אז הגיע הזמן למצוא תוכנת אנטי וירוס טובה.

יש הרבה תוכנות אנטי-וירוס זמינות בשוק, אבל לא כולן טובות למחשב שלכם.

חשוב לוודא שתוכנת האנטי וירוס שתבחרו תוכל להסיר כל וירוס מהמחשב שלך. איך תדעו זאת? בכל שנה מתבצעות בדיקות שונות של מגוון גופים רשמיים, אשר בודקים עמידות תוכנות אנטי וירוס שונות בשוק, ואת עמידותן של אותן תוכנות בפני וירוסים והתקפות שונות. לאחר מכן, הגופים מדרגים את התוכנות ומפרסמים את תוצאות הבדיקה. לכן, בחרו לעצמכם תוכנת אנטי וירוס חזקה שבזמן אמת, תדע להגן עליכם בפני התקפות.

איך מתקנים וירוס במחשב

ישנן דרכים רבות לתקן וירוס במחשב שלכם. אבל לפני שאתם עושה משהו, חשוב לדעת איזה סוג של וירוס יש לכם.

הצעד הראשון הוא לעדכן את תוכנת האנטי וירוס ולוודא שהיא מעודכנת. ייתכן שתצטרכו גם להפעיל מחדש את המחשב ולסרוק את המערכת לאיתור וירוסים שאולי צצו מאז הסריקה האחרונה.

אם זה לא עובד, ייתכן שתצטרכו לנסות כלי להסרת תוכנות זדוניות או אחד משלושת השלבים הבאים: הסרה או שינוי שם של הקובץ, השתמשו בתקליטור או בכונן אחר הניתן לאתחול, או השתמשו בכלי סורק וירוסים במחשב אחר עם חיבור לאינטרנט.

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להוריד ולהתקין תוכנת אנטי וירוס. פעולה זו תסרוק את המחשב שלכם ותסיר את כל הווירוסים שהיא מוצאת.

אם הווירוס כבר גרם לנזק, עליכם לקחת גיבוי של הנתונים שלכם לפני שתנסו לתקן אותו. כדאי גם לנסות לשחזר את המחשב לתאריך מוקדם יותר, שעשוי להיות לפני כמה ימים או אפילו לפני חודשים. אם הווירוס עדיין לא גרם לנזק כלשהו, אז אתם יכולים לנסות להפעיל סריקת מערכת מלאה עם תוכנת האנטי-וירוס שלכם.

אם אף אחת מהשיטות הללו לא עובדת, ייתכן שתצטרכו לפנות לטכנאי מחשבים לקבלת עזרה בהסרת הווירוס מהמחשב שלכם.

כאשר אתם מחפשים לתקן וירוס במחשב שלכם, חשוב להבין את ההבדל בין תוכנות זדוניות לוירוסים. תוכנה זדונית, היא כל סוג של תוכנה זדונית שניתן להשתמש בה כדי לגנוב מידע או להזיק למחשב שלכם. וירוס הוא סוג של תוכנה זדונית שמעתיקה את עצמה ומדביקה קבצים אחרים.

ישנם סוגים רבים ושונים של וירוסים שיכולים להדביק את המחשב שלכם ולכל אחד יש שיטה משלו להפצה. וירוסים מסוימים מתפשטים בדוא"ל, בעוד שאחרים דורשים ממכם לפתוח קובץ נגוע או להוריד תוכנית נגועה. ישנם גם וירוסים שיכולים להתפשט דרך כונני USB או על ידי ביקור באתרים מסוימים.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.