🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
איך לבחור אנטי וירוס איכותי למחשב

איך לבחור אנטי וירוס איכותי למחשב?

חשוב להחזיק ברישיון אנטי וירוס טוב על מנת להגן על המחשב ושאר המכשירים מפני וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות. עם זאת, הבחירה בין מגוון תוכנות האנטי וירוס הקיימות בשוק יכולה להיות קשה.

בחירת אנטי וירוס איכותי למחשב יכולה להיות משימה מאתגרת. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון כמו סוג המכשיר שברשותכם, מערכת ההפעלה ותכונות האנטי וירוס.

הצעד הראשון הוא להבין איזה סוג של מכשיר יש לכם. אם יש לכם כמה מכשירים בהם אתם מעוניינים להתקין את תוכנת האנטי וירוס, כמו למשל, מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט וטלפון נייד, אז תצטרכו למצוא למצוא אנטי וירוס שניתן להתקנה בכל אחד מהמכשירים. לעומת זאת, אם יש לכם מחשב שולחני או נייד בלבד, אז זה יקל על מציאת אנטי וירוס למכשירים שלכם, כי רוב תוכנות האנטי וירוס היום ניתנות להתקנה על מחשבי ווינדוס ומק. השלב השני הוא להחליט אם אתם רוצים שהאנטי וירוס שלכם יפעל גם כנגד תוכנות זדוניות כמו הגנה מפני תוכנות כופר. אם כן, זה בדרך כלל יהיה בגרסאות המתקדמות והמעט יקרות יותר של כל תוכנת אנטי וירוס. אם לא, אז זה יקל על הבחירה שלכם כי אז המגוון הוא גדול וגם המחירים זולים יותר.

בחירת תוכנת אנטי וירוס איכותית למחשב שלכם יכולה להיות קשה. יש כל כך הרבה חברות ולכל חברה מוצרים וגרסאות שונים לבחירה, מה שמקשה על הבחירה ולדעת איזו מהן היא הטובה ביותר. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין עלות ותכונות.

הצעד הראשון בבחירת אנטי וירוס איכותי למחשב שלך הוא להבין מה אתם מחפש בתוכנת אנטי וירוס. האם אתם רוצים תוכנה פשוטה שפשוט תגן על המחשב שלכם מפני וירוסים? או האם אתה רוצה תוכנה מורכבת יותר עם תכונות נוספות כמו בקרת הורים,  שירות גיבוי מקוון והגנה מפני דרישות כופר?

לאחר שהבנתם מה אתם מחפשים, הגיע הזמן להתחיל לבחון את האפשרויות שלכם. עליכם לקחת בחשבון את הגורמים הבאים בעת השוואת תוכנות אנטי-וירוס שונות: מחיר, ביקורות, דירוג אבטחה, קלות שימוש, שירות לקוחות ותמיכה בשפות.

לא צריכים לבחור! קבלו את Norton Security Deluxe

Norton Security Deluxe הוא אנטי וירוס וחבילת אבטחה מתקדמת.

Norton Security Deluxe מספקת הגנה מפני וירוסים, תוכנות זדוניות, תוכנות ריגול ואיומי סייבר אחרים. היא כוללת גם תכונות כמו בקרת הורים המאפשרת לכם ליצור סביבת גלישה בטוחה לילדים שלך.

Norton Security Deluxe זמין כשירות מנוי שנתי.

Norton Security Deluxe היא חבילת אבטחה המספקת הגנה למחשב האישי, הסמארטפון והטאבלט שלכם. Norton מציעה מגוון כלים כדי להגן על המכשירים של ילדיכם מפני בריונות ברשת, סקסטינג וסכנות מקוונות אחרות.

החבילה כוללת גם כלי מנהל הסיסמאות של Norton המאפשר לכם לנהל ולאחסן את כל הסיסמאות שלכם במקום אחד.

Norton Security Deluxe עוצב תוך מחשבה על נוחות המשתמש. היא מגיעה עם תמיכה מלאה בשפה העברית ושירות תמיכת לקוחות באנגלית 24/7 באתר Norton.

Norton Security Deluxe היא חבילת הגנה מקיפה עבור המחשב האישי שלכם. היא כוללת אנטי וירוס, חומת אש ותוכנות אנטי ספאם. יש לה גם מנהל סיסמאות שיעזור לכם ליצור ולאחסן סיסמאות חזקות עבור כל החשבונות המקוונים שלכם.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.