🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
היתרונות של Office Professional Plus 2021

היתרונות של Office Professional Plus 2021

Office Professional Plus 2021 הוא אוסף של יישומים שנועדו לעזור לך להפיק את המרב מהמחשב האישי שלך. אופיס פרו פלוס 2021 כולל את היישומים Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Access, Publisher ו-Teams. עם Office Professional Plus 2021, אתם יכולים לעשות דברים כמו ליצור מצגות בעלת מראה מקצועי בכמה לחיצות בלבד, אתם יכולים ליצור גיליונות אלקטרוניים בעזרת Excel שכוללים חישובים ונוסחאות מורכבים. ניתן גם ליצור גיליונות טקסט במעבד התמלילים וורד, ליצור ולפרסם מודעות ופרסומות בעזרת Publisher, לנהל בסיסי נתונים בעזרת Access או לכתוב ולקבל אימיילים ואפילו לתזמן פגישות בלוח השנה שלך בעזרת Outlook.

Office Professional Plus 2021 זמין בשתי גרסאות שונות: Home Premium ו-Professional Plus. גרסת Home Premium כוללת את Word, PowerPoint, Excel ו-OneNote בעוד שגרסת Professional Plus כוללת גם את Outlook, Access, Publisher ו-Teams.

Office Professional Plus 2021 היא הגרסה העדכנית ביותר של Office ששוחררה על ידי Microsoft באוקטובר 2021. יש לה הרבה תכונות חדשות ושיפורים שנועדו להקל על המשתמשים לעבוד במשרד או בבית.

משתמשים יכולים גם לשתף ולעבוד על המסמכים שלהם עם אחרים, לשתף אותם עם לקוחות או עמיתים, ואפילו לעבוד יחד בזמן אמת.

היתרונות של Office Professional Plus 2021 - DGKeys

מהי תוכנת Office

תוכנת Office היא מקבץ של יישומים המשמשים בבית, בעסקים ובתעשייה לביצוע מגוון רחב של משימות, כגון עיבוד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים, מצגות, מסדי נתונים ופעילויות אחרות הקשורות למשרד ולבית.

תוכנת Office היא מקבץ יישומים שעוזרים לנהל, לאחסן ולשתף מסמכים. לעתים קרובות הם מכונים חבילות משרדיות. יישומים אלה משמשים למשימות רבות ושונות כמו עיבוד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים, מצגות, מסדי נתונים ועוד.

תוכנת אופיס היא אוסף של תוכנות מחשב וטכנולוגיות נלוות המספקות יחד מערכת כלים לעיבוד מידע, בדרך כלל מידע משרדי.

המונח "חבילת משרדים" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לחבילת תוכנה משרדית, כחלק מהשם או כמונח כללי.

מהן התכונות החדשות של Office Professional Plus 2021?

Microsoft Office Professional Plus 2021 היא הגרסה העדכנית ביותר של חבילת התוכנות אופיס. יש לה תכונות חדשות רבות המסייעות רבות לאנשי מקצוע בתחומים שונים.

הגרסה האחרונה של Microsoft Office כוללת כמה תכונות חדשות שיעניינו אנשי מקצוע בתחומים שונים. חלק מאלה כוללים:

עיצוב חדש ל-Word – גישה מהירה יותר לקיצורי מקלדת – דרכים חדשות להוספת הערות למסמכים – היכולת ליצור סרטונים חיים ממצגות PowerPoint, מגוון תכונות ופונקציות חדשות ב-Excel וכליו השונים וגם Teams.

מיקרוסופט פרסמה את הגרסה העדכנית ביותר של Office Professional Plus 2021. גרסה חדשה זו כוללת מספר תכונות חדשות המקלות על העבודה עם מסמכים.

אחת התוספות החשובות ביותר היא היכולת ליצור מסמך בצורתו הסופית, ללא צורך לעבור את כל השלבים שביניהם. תכונה זו נקראת "Create As" והיא מאפשרת למשתמשים ליצור את המסמכים שלהם בכל פורמט שהם רוצים כבר בתהליך יצירת המסמך. תוספת חשובה נוספת היא היכולת לעבוד על מספר קבצים בו זמנית. הגרסה החדשה של Office תאפשר למשתמשים לפתוח כמה קבצים שהם רוצים, ולעבור ביניהם בקלות.

התכונות החדשות ב-Office Professional Plus 2021 כוללות מספר עדכונים חדשים, כולל הבאים:

  • חוויה מהירה וחלקה יותר.
  • עיצוב נקי וידידותי יותר.
  • עבודה יציבה עם יכולת שמירת מסמכים אוטומטית וגם גיבוי ישירות לענן.
  • גרסה משופרת של Outlook הכוללת תמיכה בדואר אלקטרוני ויומן לא מקוון.
  • Word משופר עם עיצוב משופר, כלי עריכה חזקים יותר ויכולות שיתוף פעולה טובות יותר.

מהם היתרונות של השדרוג Office Professional Plus 2021?

הגרסה העדכנית ביותר של Office כוללת מספר תכונות חדשות ושיפורים שהופכים אותה לכדאית לשדרג. אחד השיפורים החשובים ביותר הוא האינטגרציה עם שירותי הענן של מיקרוסופט כמו OneDrive ו-Microsoft Teams. זה אומר שאתה יכול לגשת למסמכים שלך מכל מקום ולשתף עליהם פעולה עם עמיתים בזמן אמת.

אם עדיין לא השתכנעת לגבי היתרונות של שדרוג, המשך לקרוא על סיבות נוספות מדוע עליך לשדרג ל-Office Professional Plus 2021.

Office Professional Plus 2021 כוללת תכונות חדשות רבות שהופכות אותו לעוצמתי יותר, יציב יותר וקל יותר לשימוש. לדוגמה, היא מגיעה עם עיצוב חדש עבור PowerPoint, Word ו-Excel שהופך אותם ליותר ידידותיים למשתמש וליותר אינטואיטיביים.

האם השדרוג Office Professional Plus 2021 מציע תכונות חדשות וטובות יותר?

השדרוג של Office Professional Plus 2021 מציע תכונות חדשות וטובות יותר. אחד השינויים המשמעותיים ביותר הוא שהוא מציע חבילה חדשה של כלים לעבודה עם נתונים. הכלים החדשים יקלו על המשתמשים לדמיין נתונים וליצור דוחות אינטראקטיביים.

השדרוג של Office Professional Plus 2021 כולל גם שיפורים רבים בשיתוף הפעולה, כגון דרכים חדשות לשיתוף קבצים, היכולת לסקור שינויים בזמן אמת ועוד. העדכון כולל גם כמה שיפורים באבטחה ובנגישות, כגון עדכונים אוטומטיים עבור אפליקציות Office ושליטה רבה יותר על אילו תוכניות יכולות לגשת לקבצים שלך.

שדרוג זה הוא שיפור משמעותי לעומת גרסאות קודמות של Microsoft Office מכיוון שהוא מציע תכונות טובות יותר המותאמות לכוח העבודה של היום.

יש לי Office 2019, האם עליי לשדרג ל-Office 2021?

ובכן, זו שאלה שקשה לענות עליה. ל-Office Professional Plus 2021 יש כמה תכונות חדשות שאינן זמינות בגרסה הקודמת של Office. אבל יחד עם זאת, אין שינויים משמעותיים מבחינת פונקציונליות שמחייבים שדרוג.

ישנם הרבה שינויים ב-Office Professional Plus 2021 החדש. הבולט ביותר הוא הממשק. מיקרוסופט הפכה אותו למודרני יותר ופשוט יותר לשימוש.

תכונה נוספת ראויה לציון היא האינטגרציה עם OneDrive, מה שמקל על שיתוף קבצים ושיתוף פעולה בפרויקטים. התכונות החדשות גם מקלות על מציאת תבניות ושימוש בהן עבור סוגים שונים של מסמכים, כמו הצעות עסקיות או קורות חיים.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.