🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
למה חשוב להשתמש באנטי וירוס למחשב

למה חשוב להשתמש באנטי וירוס למחשב?

האינטרנט הוא נוף עצום ומשתנה ללא הרף. זהו מקום בו תוכלו למצוא מידע כמעט על כל נושא שניתן להעלות על הדעת. אבל, בחלקו הוא עלול להיות מסוכן עבורכם, עבור המידע האישי שלכם והקבצים שלכם. הסכנות הללו מגיעות בצורה של וירוסים ותוכנות זדוניות שנועדו לגנוב את המידע האישי שלכם, או אפילו גרוע מכך – הם יכולים להשתלט על המחשב שלכם ולנעול אתכם מכל מה שאחסנתם בו.

הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני הסכנות הללו היא באמצעות תוכנת אנטי וירוס. תוכנת אנטי-וירוס סורקת את המחשב שלכם לאיתור איומים לפני שהם יכולים לגרום נזק, ולאחר מכן מסירה אותם כך שהם לא יכולים לחזור שוב בעתיד.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשתמש באנטי וירוס עבור המחשב שלכם. אחת הסיבות העיקריות היא להגן על הנתונים שלכם. תוכנת אנטי-וירוס תסרוק את המערכת שלכם ותזהה איומים או תוכנות זדוניות שעשויים להימצא במחשב שלכם. לאחר מכן, היא תסיר את האיומים או התוכנות הזדוניות הללו כדי שלא יפגעו במערכת שלכם.

סיבה נוספת מדוע כדאי להשתמש באנטי וירוס היא להגן על עצמכם מפני הונאות מקוונות והתקפות דיוג (פישינג). הונאות דיוג נפוצות בעיקר כאשר מישהו שולח לכם אימייל או אפילו מסרון SMS או וואטסאפ עם קישור לאתר שנראה לגיטימי אך למעשה מכיל תוכנות זדוניות או וירוסים שעלולים להדביק את המחשב שלכם אם תלחצו על הקישור בהודעה. אם מותקנת אצלכם תוכנת אנטי-וירוס, היא תזהה את ההתקפה הזו ותזהיר אתכם לא ללחוץ על הקישור לפני שיש סיכוי שתפגעו ממנו. שלישית, תוכנת אנטי-וירוס יכולה לעזור למנוע מתוכנות כופר או וירוסים זדוניים אחרים לתקוף את המחשב שלכם. על מנת לקבל תשלום, האקר לרוב ידביק את המחשבים של אנשים בתוכנת כופר ואז ידרוש תשלום כופר בתמורה לפענוח ושחרור הקבצים. אם התקנתם תוכנת אנטי וירוס במחשב שלכם, היא תזהה את ההתקפה הזו ותזהיר אתכם שלא לעשות זאת.

הדרכים היעילות ביותר להגן על המחשב מפני וירוסים?

וירוסים במחשב הם תוכנות זדוניות שעלולות להדביק את הכונן הקשיח ולגרום לו לתקלה. הם יכולים גם לגנוב נתונים, להאט את המחשב שלכם, להשתמש בו לצרכים אחרים ולגרום לו לקרוס. ישנן דרכים רבות להגן על המחשב מפני וירוסים, על חלקן נדון בהמשך.

  • תוכנת אנטי-וירוס: תוכנת אנטי-וירוס היא הדרך הנפוצה ביותר להגן על המחשב מפני תוכנות זדוניות. היא סורקת אחר וירוסים במחשב ומסירה אותם לפני שהם עלולים להדביק את המערכת.
  • חומת אש: חומת אש היא אמצעי אבטחה שנועד למנוע גישה לא מורשית או נזק לרשת ממקור חיצוני. היא חוסמת גישה ליציאות מסוימות שעלולות לשמש האקרים או מקורות מזיקים אחרים כאשר אינכם מחוברים לרשת או כאשר אתם מחוברים דרך רשתות ציבוריות כגון Wi-Fi.

הדרך הטובה ביותר להגן על המחשב מפני וירוסים היא לעדכן באופן קבוע את מערכת ההפעלה, להתקין תוכנת אנטי וירוס ולהשתמש בחומת אש.

ישנן דרכים רבות להגן על המחשב מפני וירוסים, אך חלקן יעילות יותר מאחרות. הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להתקין תוכנת אנטי וירוס על המחשב שלך.

מהם כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של תוכנות להגנה מפני וירוסים?

אחת מתוכנות האנטי וירוס הנפוצות והחזקות ביותר המוכרות היום היא תוכנת ESET NOD32 Antivirus ששינתה את חוקי המשחק של חברות המוכרות אנטי וירוס והפכה להיות שם דבר לאנטי וירוס החזק ביותר. חברת eset משתתפת במגוון תחרויות סייבר ואבטחה בכל שנה והיא זוכה במגוון פרסים.

תוכנה נוספת היא Norton 360 Deluxe של חברת Symantec – תוכנה פופולארית ואהודה מאוד בקרב משתמשים רבים אשר זוכה בפרסים רבים בתחרויות הגנה וסייבר.

- DGKeys

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.