🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
משחקי מחשב מומלצים לילדים

משחקי מחשב מומלצים לילדים

משחקי המחשב הטובים ביותר לילדים הם אלו שאינם קלים מדי וגם לא קשים מדי. משחקים אלו צריכים גם להתאים לגיל ולהציע מגוון פעילויות חינוכיות לילד. עדיף למצוא איזון בין חינוכי ובידור בעת בחירת סוג המשחק. דוגמה טובה לכך תהיה משחק שבו השחקן צריך לפתור בעיות מתמטיות או בעיות לוגיות כדי להתקדם במשחק. זה ישאיר אותם מעורבים בזמן שהם לומדים בו זמנית.

המשחקים הבאים מומלצים לילדים.

1. Minecraft

2. Planet Zoo

משחק Minecraft לילדים

Minecraft הוא משחק שקיים מאז 2009. זהו משחק ארגז חול שבו שחקנים יכולים לבנות דברים ולחקור את העולם. המשחק פופולרי בקרב ילדים, מבוגרים ומחנכים כאחד.

המשחק נוצר על ידי המתכנת השוודי Markus Persson ומאוחר יותר פותח על ידי Mojang AB.

ב-2016 רכשה מיקרוסופט את Mojang AB תמורת 2.5 מיליארד דולר, מה שהפך את Minecraft לכותר בלעדי ל-Xbox בקונסולות, מכשירים ניידים ומחשבי Windows.

המשחק מאפשר מצבי משחק מרובים, כולל מצב הישרדות שבו השחקן חייב לרכוש משאבים כדי לבנות את העולם ולשמור על בריאות, מצב יצירתי שבו לשחקנים יש משאבים בלתי מוגבלים לבנות איתם ויכולת לטוס מסביב לעולם כרצונם, מצב הרפתקאות שבו שחקנים יכולים לשחק במפות מותאמות אישית שנוצרו על ידי שחקנים אחרים עם תנאים מוגדרים מראש כגון מגבלות זמן או מחסור במשאבים. פעילויות אחרות במשחק כוללות חקר, איסוף משאבים, יצירה ולחימה.

מיינקראפט דאנג'נס

Minecraft הוא אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. זה משחק שבו אתה יכול לבנות את העולם שלך עם בלוקים ולחקור אותו, לשכור משאבים ופריטי יצירה. אבל לא הכל כיף ומשחקים: יש הרבה סכנות שאורבות במיינקראפט.

הסכנה הראשונה היא הזומבים שנמצאו במיינקראפט דאנג'נס. הם שרצים בלילה (אלא אם כן הם נהרגו) והם נמשכים לרעש, אור ושחקנים שפגעו בהם עם חץ. הסכנה השנייה היא שרצים – היצורים האלה ירדפו אחריכם עד שהם יתפוצצו בפגיעה או אם תהרוג אותם לפני. הסכנה השלישית היא האנדרמן – היצורים הללו גבוהים אך רזים, אין להם רגליים אלא ידיים ארוכות המאפשרות להם טלפורטציה למרחקים קצרים, ויתקפו כל שחקן שיסתכל עליהם ישירות או הולך.

משחק Planet Zoo

Planet Zoo הוא משחק אסטרטגיה כלכלי מציאותי מבית Frontier Developments האחראיים על משחקים עטורי פרסים כמו Zoo Tycoon, Planet Coaster ועוד.
לשחקן בפלאנט זו למחשב תהיה הזדמנות ליצור ולנהל את גן החיות שלו, תוך עיצוב מערכות אקולוגיות מורכבות עבור מגוון עצום של בעלי חיים ממקומות שונים בעולם. המשחק בולט בירידה לפרטים הקטנים, מה שהופך את המשחק לחוויה מדהימה עבור כל חובב בעלי חיים.

בפלאנט זו התפקיד העיקרי שלנו הוא לנהל בהצלחה את גן החיות. השחקנים יהיו אחראיים לכל היבט בפיתוח גן החיות, והכי חשוב, לשמח את אורחי גן החיות. בעלי החיים הם כמובן המרכיב החיוני ביותר במשחק. לכל חיה יש את הצרכים שלה, המתוארים עם לוח סטטיסטיקה מפורט, ואפילו אופי ייחודי.
Planet Zoo מציע מגוון חיות בר – אריות, פילים, היפופוטמים, זאבים, ג'ירפות ועוד. אלו רק כמה דוגמאות של בעלי חיים שתהיה לשחקנים הזדמנות לראות במשחק. כל חיה חושבת, מרגישה ומתנהגת כמו בעולם האמיתי. בנוסף לכך, תוכלו להיחשף לתכונות מדהימות כמו גנטיקה, רבייה ותנאי מזג אוויר שונים.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.