🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
איך עובדת טכנולוגיית מציאות מדומה

איך עובדת טכנולוגיית מציאות מדומה

מציאות מדומה (VR) היא הדמיה שנוצרה על ידי מחשב, של תמונה או סביבה תלת-מימדית שניתן ליצור איתה אינטראקציה באופן פיזי לכאורה על ידי אדם המשתמש בציוד אלקטרוני מיוחד, כגון משקפי תלת-מימד. בעוד שטכנולוגית VR (Virual Reality) עדיין לא נמצאת בשימוש נרחב, היא משמשת ליישומים מסוימים, כגון אימון אנשי צבא, משחקי וידאו ואף טיפול בפוביות.

משקפי VR הן זולות יחסית וקלות לשימוש. הם מורכבים משני מסכים קטנים בחדות גבוהה המציגים את התמונות עבור כל עין. המשתמש לובש את המשקפיים ומסתכל על תמונה דרך העדשות שלו. העדשות מפרידות בין שתי התמונות כך שכל עין רואה רק תמונה אחת בכל פעם, מה שיוצר את אפקט התלת-מימד של מציאות מדומה.

מציאות מדומה היא הדמיה שנוצרת על ידי מחשב של תמונה או סביבה תלת-מימדית שניתן ליצור איתה אינטראקציה באופן פיזי לכאורה על ידי אדם  המשתמש בציוד אלקטרוני מיוחד.

VR היא חוויה סוחפת שיוצרת את התחושה של להיות במקום אחר, אמיתי או דמיוני. אשר נוצרת באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית ועולמות וירטואליים, כך שמשתמשים יכולים לחקור ולקיים אינטראקציה עם הסביבה שלהם.

נעשה שימוש ב-VR למטרות רבות, כולל בידור (כלומר, משחקי וידאו), הכשרה רפואית וצבאית, תכנון אדריכלות ובנייה, עיתונות ויצירת סרטים וגם בתחומי הטיפול הנפשי.

יש אנשים שחושבים ש-VR יחליף את כל צורות המדיה האחרות בעתיד מכיוון שהוא מציע דרך חדשה לגמרי לחוות דברים. אחרים טוענים ש-VR לעולם לא יחליף את המדיה המסורתית מכיוון שאין לו את החיבור הרגשי לצופה שיש למדיומים אחרים.

השימוש במציאות מדומה הפך פופולרי בשנים האחרונות. הטכנולוגיה משתפרת ונגישה יותר. הוא נמצא בשימוש במגוון רחב של תעשיות כמו עסקים, חינוך ומשחקים.

טכנולוגיית מציאות מדומה פועלת על ידי טבילת המשתמש בסביבה תלת-מימדית שיכולה להיות אמיתית או מלאכותית. היא נוצרת באמצעות תוכנה המשתמשת בגרפיקה ממוחשבת כדי ליצור תמונות, צלילים ותחושות אחרות המשכפלות סביבה שאדם יכול לקיים איתה אינטראקציה.

מהם משחקי מציאות מדומה

משחקי מציאות מדומה הם הדמיות ממוחשבות או מודלים תלת-מימדיים של סביבה וירטואלית.

משחקים אלה משוחקים לרוב במחשב אישי, קונסולת משחקי וידאו או מכשיר אחר המציע צורה כלשהי של מסך תצוגה, אם כי הם זמינים לשימוש גם במחשב שולחני רגיל.

מציאות מדומה היא סביבה ממוחשבת המדמה נוכחות פיזית במקומות בעולם האמיתי או בעולמות מדומים. היא משלבת בעיקר משוב שמיעתי וויזואלי, אך עשויה לאפשר גם סוגים אחרים של משוב חושי כמו הפטי.

משחקי VR למחשב הם משחקי וידאו שמשחקים במכשיר מציאות מדומה כגון צג מותקן על הראש, המכסה בדרך כלל את רוב שדה הראייה של הלובש אותו או את כולו. השחקן משתמש בתנועות של גופו כגון הליכה, ריצה וסיבוב כדי לשלוט במשחק.

משחקי מציאות מדומה הם משחקים שמשחקים במחשב המשתמש במשקפי מציאות מדומה או במשקפי תלת-מימד ליצירת סביבה וירטואלית.

משחקי מציאות מדומה הם הטרנד האחרון בתעשיית המשחקים. בעזרת משקפי מציאות מדומה, שחקנים יכולים ”לטבול” את עצמם במשחק ולהרגיש שהם חלק ממנו.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.