🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
משחקי חשיבה לאקס בוקס וואן - DGKeys

משחקי חשיבה לאקס בוקס וואן

משחקים יכולים לשמש למטרות שונות. הם יכולים לשמש ככלי חינוכי, סוג של טיפול, או אפילו כצורת הרפיה.

חלק זה יבדוק את היתרונות של משחק וכיצד הם יכולים להשפיע לטובה על הבריאות הנפשית.

אחד המשחקים הפופולריים ביותר ב- Xbox One ובמחשבי Windows 10/11 הוא Forza Horizon 5. המשחק הזה מתמקד בנהיגה ובמירוץ. יש לו גם הרבה תכונות אחרות כמו רכיבה בשטח, חקר ועוד.

זהו משחק מירוצים בעולם פתוח מה שאומר שאין גבולות או מגבלות למה שאתה יכול לעשות במשחק הזה. אתה לא מוגבל רק להסתובב במעגלים במשך שעות על גבי שעות, כמו שמשחקים אחרים עשויים להיות – יש הרבה דברים אחרים לעשות במשחק הזה כמו חקר, נסיעה בשטח, או אפילו סתם צילום של הנוף היפה.

משחקי החשיבה הטובים ביותר עבור Xbox One

המשחק הראשון נקרא "Unravel 2". זהו משחק בו שני חוטי צמר נופלים מספינה, נסחפים אל החוף וצריכים למצוא את דרכם אל המגדלור הנטוש שבו הם גרים. יש ניצוץ שמראה להם את הדרך ובעזרתו שני חוטי הצמר צריכים לחבר בין מאפייני הסביבה לבין מציאת הפתרון להמשך דרכם. את המשחק ניתן לשחק לבד או בשני שחקנים כאשר המשחק את היכולת היצירתית שלכם לקבל החלטות וגם את היכולת שלך לחשוב בצורה יצירתית.

המשחק השני נקרא "A Way Out". זהו משחק חידה וחשיבה שבו אתה צריך ביחד עם עוד חבר לברוח לתכנן ולברוח מהכלא, כאשר במהלך המשחק צצות המון בעיות שצריך לפתור אותן בדרך יצירתית.

המשחק השלישי נקרא "Valiant Hearts: The Great War". זהו משחק בו כל הדמויות מתחברות יחד לאורך המשחק. ידידות, אהבה, הקרבה וטרגדיה פוקדים כל אחד כאשר הם עוזרים זה לזה לשמור על אנושיותם כנגד זוועות המלחמה. נקטו פעולות על מנת לעזור לגיבורים שלכם לשרוד את המלחמה הגדולה על ידי פתרון חידות או התגנבות דרך קווי האויב.

היתרון של משחקי חשיבה

משחקי חשיבה קיימים כבר הרבה זמן ותמיד היו דרך מצוינת לפתח את המוח. הם משמשים בדרך כלל כבילוי מהנה או כדי להסיח את הדעת משעמום. אבל בשנים האחרונות, יותר אנשים מבינים את היתרונות של משחקי חשיבה.

יש אנשים שמשתמשים בהם כדרך לשפר את הכישורים הקוגניטיביים שלהם כמו זיכרון, פתרון בעיות והיגיון. אחרים משתמשים בהם כצורה של גירוי נפשי ואימון מוחי מכיוון שהם עוזרים לשמור על המוח פעיל ולמנוע מחלת אלצהיימר. אנשים רבים משתמשים בהם כצורה של רפואה אלטרנטיבית או טיפול אלטרנטיבי לטיפול בהפרעות פסיכיאטריות כמו דיכאון וחרדה. היתרונות הבריאותיים שונים עבור כל אחד והם משתנים בהתאם להעדפותיו האישיות של האדם.

משחקי חשיבה הם דרך מצוינת לשפר את הכישורים הקוגניטיביים שלך. זה כולל זיכרון, מיקוד וכישורי פתרון בעיות. זה גם עוזר לך לפתח את הדמיון והחשיבה היצירתית שלך.

אז רגע אחד לפני שאתם פוסלים רשימה ארוכה של משחקים לאקס בוקס וואן בזול, כדאי שתכירו את משחקי החשיבה ואת היתרונות שיש להם.

יש הרבה מחקרים שמראים את ההשפעות החיוביות של משחקי חשיבה על היכולות הקוגניטיביות. ישנן גם עדויות המצביעות על כך שמשחקים אלו יכולים להפחית את הסיכון לדמנציה במבוגרים עד 50%.

אחד היתרונות של משחקי חשיבה הוא שהם דרך מצוינת לשפר את הכישורים המנטליים של השחקן. הם יכולים לשמש כדי לחדד את הזיכרון, לשפר את הריכוז ולהגביר את כישורי פתרון הבעיות.

היתרון הנוסף הוא שהם דרך מצוינת לבלות עם חברים ובני משפחה. אפשר לשחק במשחקי חשיבה עם אנשים מכל הגילאים, מה שאומר שכולם יכולים ליהנות ביחד.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.