🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
מהם סוגי האקס בוקס ומה ההבדל בינהם? - DGKeys

מהם סוגי האקס בוקס ומה ההבדל ביניהם?

כיום, ישנם שלושה סוגים פופולאריים של קונסולות Xbox: Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S.

הדור הראשון של קונסולת Xbox (אשר נקרא גם Xbox) יצא לראשונה בתאריך 15 בנובמבר 2001. קונסולה זו נכנסה כמתחרה ישירה לקונסולת הפלייסטיישן של סוני. אחריה הגיעה הקונסולה Xbox 360 שהשתחררה בנובמבר 2005 והפכה למאוד פופולארית בקרב גיימרים רבים שהעדיפו לרכוש ולשחק באקס בוקס על פני קונסולת פלייסטיישן 3 המתחרה.
בנובמבר 2013 יצאה לאור הקונסולה הפופולארית והמוכרת גם כיום Xbox One אשר הפכה למתחרה הישירה של קונסולת פלייסטיישן 4.
בהמשך פותחה קונסולת Xbox One S שהיא גרסה "רזה" וקלה יותר אשר תומכת גם בהצגת וידאו באיכות 4K אך המפרט שלה קל יותר, חסכוני יותר וגם שטח האחסון נמוך יותר. הגרסה האחרונה של קונסולת Xbox One שהתחרתה באופן ישיר עם Sony Playstation 4 Pro היא ה-Xbox One X. זוהי קונסולת משחקים 4K UHD עם ספק כוח פנימי וגרפיקה משופרת.

ב-10 בנובמבר 2020 השתחררו 2 הגרסאות האחרונות והמתקדמות ביותר של Xbox:
Xbox Series X שהינה הקונסולה החזקה והמתקדמת ביותר של Xbox אשר מביאה יכולות גיימינג וגרפיקה עוצמתיות ומגיעה עם כונן דיסקים, ומגיעה עם שטח אחסון של 1TB (פי 2 מקונסולת Xbox Series S).
ו-Xbox Series S גרסה זולה ורזה יותר, אך מביאה יכולות וביצועים מתקדמים בהחלט, היא מגיעה עם שטח אחסון קטן יותר (500GB) ומגיעה ללא כונן דיסקים.

מהם סוגי האקס בוקס ומה ההבדל בינהם? - DGKeys
מהם סוגי האקס בוקס ומה ההבדל בינהם? - DGKeys

ההבדלים העיקריים בין Xbox Series X ל-Xbox Series S:

 

  1. ביצועי המעבד (CPU) שבגרסת Series X מגיע עם 3.6GHz וב-Series S מגיע עם 3.4GHz
  2. ביצועי המעבד הגרפי (GPU) אשר בגרסת Series X מגיע עם 52 יחידות עיבוד במהירות 1.825GHz עם 12.15 טרה-פלופ לעומת 20 יחידות עיבוד במהירות 1.565GHz עם 4 טרה-פלופ  ב-Series S.
  3. זיכרון עבודה (RAM) אשר מגיע עם 16GB GDDR6 ב-Series X (או 10GB במהירות 560GB לשניה או 6GB במהירות 336GB לשניה) לעומת 10GB GDDR6 ב-Series S (או 8GB במהירות 224GB לשניה או 2GB במהירות 56GB לשניה).
  4. ביצועי תצוגה: Xbox Series X מגיע עם יכולות תצוגה של 4K עם 60 עד 120 פריימים לשניה לעומת Xbox Series S אשר מגיע עם יכולות תצוגה של 2K עם 60 עד 120 פריימים לשניה.
  5. אחסון: Xbox Series X מגיע עם אחסון של 1TB לעומת 512GB ב-Xbox Series S.
  6. כונן דיסקים: Xbox Series X מגיע עם כונן דיסקים 4K UHD Blu-Ray וה-Xbox Series S לעומת זאת מגיע ללא כונן דיסקים וניתן להפעיל משחקים בפורמט דיגיטלי בלבד (על ידי רכישת קודים או על ידי רכישה מהחנות הרשמית של Xbox ישירות).

טבלת סיכום ההבדלים העיקריים בין Xbox Series X ל-Xbox Series S

Xbox Series X Xbox Series S
מעבד (CPU) 8-Core AMD Zen 2 CPU @ 3.8GHz
3.6GHz w/SMT Enabled
8-Core AMD Zen 2 CPU @ 3.6GHz
3.4GHz w/SMT Enabled
מעבד גרפי (GPU)
AMD RDNA 2 GPU
52 CUs @ 1.825GHz
AMD RDNA 2 GPU
20CUs @ 1.565GHz
ביצועי מעבד גרפי 12.15 TFLOPS 4 TFLOPS
זיכרון עבודה (RAM) 16GB GDDR6 RAM
10GB @ 560GB/s
6GB @ 336GB/s
10GB GDDR6 RAM
8GB @ 224GB/s
6GB @ 56GB/s
ביצועי תצוגה 4K @ 60 FPS, Up to 120 FPS 2K @ 60 FPS, Up to 120 FPS
אחסון (SSD) 1TB PCIe Gen 4 NVME SSD
2.4GB/sec uncompressed
4.8GB/sec compressed
512GB PCIe Gen 4 NVME SSD
2.4GB/sec uncompressed
4.8GB/sec compressed
הרחבת שטח אחסון 1TB
1TB
תאימות לאחור אלפי משחקי אקס בוקס וואן ומשחקי אקס בוקס 360.
אביזרים של אקס בוקס וואן מתאימים
אלפי משחקי אקס בוקס וואן ומשחקי אקס בוקס 360.
אביזרים של אקס בוקס וואן מתאימים
כונן דיסקים 4K UHD Blu-ray דיגיטלי בלבד (ללא כונן דיסקים)
יציאת מסך HDMI 2.1 HDMI 2.1

ה-Xbox היא קונסולת משחקי וידאו שפותחה על ידי מיקרוסופט. ל-Xbox יש שלושה סוגים עיקריים: ה-Xbox המקורי, ה-360 וה-One.

ה-Xbox המקורי שוחרר ב-2001 והופסק ב-2007. הוא הוחלף ב-360 שיצא ב-2005. ה-360 עדיין נמכר היום והוא מהדורת הקונסולה האחרונה של מיקרוסופט. לבסוף, יש את ה-One שיצא ב-2013 והחליף את שני קודמיו.

ישנם הבדלים רבים בין הקונסולות הללו, אך אחד ההבדלים הבולטים ביותר הוא שרק בדגמים חדשים יותר יש יציאת חיבור HDMI עבור טלוויזיות HD, בעוד שדגמים ישנים משתמשים בכבלי A/V עבור טלוויזיות סטנדרטיות או כבלי רכיבים עבור טלוויזיות.

ה-Xbox One היא הגרסה העדכנית ביותר של קונסולת המשחקים של מיקרוסופט. הוא שוחרר ב-2013 והוא ה-Xbox הראשון ששוחרר מזה 8 שנים. ה-Xbox One שונה מקודמיו מכיוון שיש לו חומרה חזקה יותר, מה שאומר שהוא יכול לרוץ מהר יותר ועם גרפיקה טובה יותר.

ה-Xbox הראשונה שוחררה בשנת 2001 והיא הייתה אחת הקונסולות המצליחות ביותר בשוק באותה תקופה. זו הייתה גם הקונסולה הראשונה עם כונן קשיח פנימי, מה שגרם לטעינת המשחקים מהר יותר ואיפשר למשתמשים לשמור נתוני משחקים. ה-Xbox המקורי התיישנה לאחר שנתיים בלבד בגלל הביצועים הגרועים שלה בהשוואה לקונסולות אחרות כמו PlayStation 2 או GameCube. הדור השני של הקונסולה של מיקרוסופט, הנקרא Xbox 360, היה בעל ביצועים טובים בהרבה מקודמו . בניגוד ל-Xbox הראשון, שיצא לפני שדי.וי.די היו פופולריים והיה לו רק יציאת בקר אחת, בדור השני יש יציאות לשני בקרים אלחוטיים. הקונסולה כוללת גם כונן קשיח מובנה ונגן Blu-ray. הקונסולה העדכנית ביותר של מיקרוסופט נקראת XBox One.

אחרי שבחרתם אקס בוקס, זה הזמן למשחקים

אצלנו באתר תוכלו למצוא משחקים לאקס בוקס בזול עם רישיון חוקי וקוד מהיר שבתוך דקות אצלכם ואתם יכולים להתחיל לשחק ולהנות מהחוויה המושלמת של משחק מהנה.

בחירת המשחק המתאים עבורך אינה משימה קלה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המשחק שלך. אתה צריך לחשוב איזה סוג של משחקים אתה אוהב, אם יש לך העדפה לז'אנרים מסוימים, והאם אתה רוצה לשחק במשחק שיצא כבר זמן מה או משחק חדש או לא.

בבחירת משחקי Xbox, חשוב לחשוב באיזה סוג משחקים אתה הכי נהנה לשחק. אם אתה מעדיף קמפיינים לשחקן יחיד אז אולי שווה להסתכל על כמה מהמשחקים הישנים יותר שקיימים כבר זמן מה. אם משחקים מרובי משתתפים הם יותר הקטע שלך אז יש הרבה אפשרויות זמינות גם כן.

ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת משחקי Xbox, כגון ז'אנר ותאריך יציאה. עם זאת, הגורם החשוב ביותר הוא התקציב שלך.

שני הז'אנרים הפופולריים ביותר עבור משחקי Xbox הם משחקי תפקידים (RPGs) ו-First Person Shooters (FPSs). משחקי RPG בדרך כלל יקרים יותר מכיוון שהם מציעים משחק סוחף יותר. משחקי FPS הם בדרך כלל זולים יותר מכיוון שהם דורשים פחות השקעת זמן כדי לסיים.

אין זמן טוב אחד לקנות משחק Xbox. תאריך היציאה אינו מהווה אינדיקטור אמין למחירו של משחק, לכן עדיף לחכות עד שיהיו הנחות או מבצעים לפני רכישת משחק חדש. או פשוט לבקר אצלנו באתר, להירשם לרשימת התפוצה שלנו ובכל משחק חדש ומבצע אתם תהיו הראשונים לדעת עליו.

בחירת המשחק המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה משחקים לבחירה, ועם שחרור משחקים חדשים שיוצאים מדי שבוע זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב. מדריך זה יעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לצרכי המשחק של כל אחד.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סוג של משחק אתה רוצה. האם אתה רוצה משחק יריות מגוף ראשון? או אולי משהו יותר משפחתי? ברגע שיש לך מושג איזה סוג של משחק אתה מחפש, הגיע הזמן להתחיל לצמצם את הבחירות שלך.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.