🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
איך להשיג אופיס חוקי בחינם?

איך משיגים אופיס חוקי בחינם?

תוכנות אופיס – וורד, אקסל ופאוור פוינט הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו וכולנו משתמשים בהן, לפעמים יותר ולפעמים פחות הן תוכנות שללא ספק קיימות כמעט בכל בית, בין אם אתם תלמידים בבית הספר, סטודנטים, עובדים או פנסיונרים.

 

אז איך משיגים אופיס חוקי ובחינם?

ישנן כמה דרכים להשיג את אופיס בצורה חוקית ובחינם.

הדרך הראשונה היא להשתמש באופיס אונליין – כל אדם בעל חשבון מיקרוסופט (ניתן לפתוח משתמש בחינם…) יכול לעבוד ביישומי אופיס אונליין, וזאת רק כאשר הוא מחובר לאינטרנט. זאת אמנם דרך שמגבילה אותנו לעבוד במצב לא מקוון (Offline – ללא אינטרנט), אך בהחלט יכולה להיות אידאלית עבור חלק מהשמתמשים, והכי חשוב – בצורה חינמית וחוקית.

דרך נוספת היא לסטודנטים בלבד – אם אתם סטודנטים במהלך תואר או לומדים קורסים במסגרת אקדמית כלשהי, וקיבלתם כתובת מייל אקדמי – תוכלו לקבל את אופיס 365 בחינם למשך כל תקופת הלימודים – אם לא קיבלתם הוראות להורדה והתקנת תוכנת האופיס בחינם מהמוסד האקדמי – פנו אליהם לשם הסברים.

אם אתם תלמידים בבית הספר, מורים או הורים לתלמידים בבית הספר, אתם זכאים לאופיס בחינם למשך כל תקופת הלימודים.
משרד החינוך מספק לתלמידים פרטים להורדת אופיס 365 שכולל את תוכנות וורד, אקסל, פאוור פוינט ו-One Note למשך כל תקופת הלימודים ושניתן להתקנה על עד 5 מחשבים שונים. לפרטים נוספים ועזרה תוכלו לפנות למשרד החינוך או למזכירות בבית הספר.

אף אחת מהדרכים שציינו לעיל אינה קבועה ולכל החיים, אך יכולה לעזור במשך זמן רב בשלבים מסוימים של החיים או לפתרון ארוך טווח אם אתם משתמשים באופיס אונליין.

תמיד תוכלו לרכוש גם רישיון אופיס קבוע מגירסאות שונות או רישיון לתקופה של שנה (אופיס 365).

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.