🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
משחקי כדורגל לאקס בוקס

משחקי כדורגל לאקס בוקס

משחקי כדורגל לאקס בוקס

משחקי כדורגל לאקס בוקס הפכו להיות המשחקים המבוקשים ביותר בקטגוריות המשחקים למחשב.

מיקרוסופט ו-EA Sports שיתפו פעולה כדי להביא את הספורט הפופולרי ביותר בעולם ל-Xbox.

מיקרוסופט תכננה להביא משחקי כדורגל ל-Xbox One מאז שהשיקו את הקונסולה שלהם ב-2013. הם הצליחו להשיג עסקה עם EA Sports שהיא אחת ממפתחי המשחקים המובילים בתעשייה.

EA Sports רצו לוודא שהם יוכלו לפתח משחק שיוכל לעמוד בקצב הטכנולוגיה העדכנית ביותר ולספק חוויה נהדרת לכל השחקנים. התוצאה היא FIFA 18, ששוחרר גם למחשב האישי וגם ל-Xbox One.

משחקי כדורגל לאקס בוקס המוכרים ביותר הם :

פיפא 21 לאקס בוקס – כל הגרסאות של פיפא החל מ 2018 ועד לפיפא החדש שיוצא הוא 2023 (נכון לכתיבת שורות אלו).

שמוכר בעיקר בתור סימולטור הכדורגל המוכר ביותר – Football Manager

Football Manager

Football Manager הוא משחק פופולרי המאפשר לשחקנים לנהל מועדון כדורגל. המשחק יצא לראשונה ב-1993 ומאז הפך לאחד ממשחקי המחשב הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

למרות הפופולריות, Football Manager זכה לביקורת על היותו לא מציאותי וחסר עומק בהשוואה לסימולטורים אחרים של ניהול כדורגל.

Football Manager הוא משחק מחשב פופולרי שבו שחקנים מנהלים את קבוצת הכדורגל שלהם. המשחק ידוע בסימולציה הריאליסטית שלו של הספורט וביכולתו לספק לשחקנים חוויה עמוקה וסוחפת.

המשחק קיים כבר למעלה מ-20 שנה, אך רק עם יציאתו של Football Manager 2017 הוא הפך פופולרי יותר מאי פעם וכיום ישנם למעלה מ-16 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם.

אנשים רבים עדיין משחקים בגרסאות הישנות יותר של המשחק ויש אנשים שאפילו לא משחקים בכלל בגלל המורכבות שלו ועקומת הלמידה הגבוהה שלו.

משחקים לאקס בוקס וואן לילדים

ככל שהפופולריות של משחקי וידאו גדלה, כך גם גדל מספר הילדים שמשחקים. זוהי הזדמנות מצוינת להורים להכיר לילדיהם את צורת הבילוי הזו. הנה כמה משחקים שתוכלו לגרום לילדים שלכם לשחק אתכם ב-Xbox One וב-Xbox Series X/S:

  • מיינקראפט

  • לגו מארוול גיבורי על

  • דיסני אינפיניטי 3.0

עם הצגת ה-Xbox One, מיקרוסופט הציגה דור חדש של משחקי קונסולות. ה-Xbox One היא פלטפורמת משחקים עוצמתית שיכולה לשמש ילדים ומבוגרים כאחד.

משחקים לאקס בוקס – קונים רק במקום הטוב ביותר

אתם יכולים לקנות משחקים לאקס בוקס כמעט בכל מקום, אם בעבר הייתם צריכים לגשת פיזית לחנות ולקנות את המשחק, אנחנו מביאים לכם קוד דיגיטלי שאתם יכולים להשתמש בו לשחק ולהנות בתוך דקות.

ישנם סוגים רבים ושונים של משחקים שניתן לשחק ב-Xbox, כגון יריות מגוף ראשון, משחקי תפקידים, משחקי ספורט ומשחקי סימולציה.

יריות : במשחק יריות בגוף ראשון, השחקן רואה את הפעולה מנקודת המבט שלו. השחקן מסוגל לראות את הגוף והזרועות של הדמות שלו בפרספקטיבה מגוף ראשון כשאקדח או נשק אחר מוחזיקים בידיו.

משחק תפקידים: במשחק תפקידים (באנגלית: Role-Playing Game או בקיצור RPG), השחקנים מקבלים על עצמם את התפקיד של דמות ובדרך כלל חוקרים סביבת עולם פתוח תוך השלמת משימות ונלחמים באויבים.

משחק ספורט: במשחק ספורט, שחקנים משחקים נגד יריבים בקבוצות המייצגות קבוצת ספורט אחת או יותר מהחיים האמיתיים או אפילו מרכיבים לעצמם קבוצה משלהם.

 

משחקי כדורגל לאקס בוקס

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.