🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
שירות המנויים החדש של פלייסטיישן מגיע לישראל - DGKeys

שירות המנויים החדש של פלייסטיישן מגיע לישראל

חברת סוני הכריזה כי החל מה-22 ביוני, 2022 ייכנס לישראל שירות המנויים החדש של פלייסטיישן אשר יחליף את שירות המנויים הקיים PS Plus ו-PS Now.
שירות המנויים החדש יגיע בכמה סוגי מנויים כאשר כל אחד מהם מאפשר גישה למגוון תכנים.

בישראל כיום מוצע מנוי אחד בלבד שהוא PS Plus אשר פותח למנויים את האפשרות לשחק במשחקי מולטיפלייר, מקנה מגוון הנחות אקסקלוסיביות למנויים בחנות הדיגיטלית של סוני ומציע 2 משחקים נבחרים בחינם בכל חודש.

PS Now הוא שירות מנויים שלא מוצע בישראל והוא דומה ל-Xbox Game Pass של Microsoft אשר מקנה למנויים גישה חינמית לספריית משחקים ענקית, בדומה לשירותי הסטרימינג של Netflix, Amazon ועוד.

השירות החדש שקיבל את שם הקוד ספרטקוס (Spartacus), הוא למעשה הדור הבא של שירות הפלייסטיישן פלוס (Playstation Plus) שהושק בשנת 2010. כחלק מהשינוי במנויי הפלייסטיישן, ימוזגו שירות פלייסטיישן פלוס Playstation Plus שנתן למנויים את האפשרות לשחק במשחקי מולטיפלייר, 2 משחקים חינם בכל חודש ומגוון הנחות בחנות הדיגיטילית של סוני, יחד עם שירות Playstation Now שירות אשר לא זמין בישראל ומעניק גישה לספריית משחקים ענקית בדומה לשירות הגיים פאס של אקס בוקס של מיקרוסופט.

לפי סוני, השירות החדש יציע גישה למעל 700 משחקים (*תלוי במסלול)

השירות החדש יחולק לשלושה מסלולים שונים:

Playstation Plus Essential

Playstation Plus Essential (פלייסטיישן פלוס אסנשיאל) זהו המסלול הבסיסי של השירות, אשר זהה לשירות הפלייסטיישן פלוס (Playstation Plus) שכולנו מכירים. במסגרת מסלול זה יקבלו המנויים:

  • 2 משחקים נבחרים להורדה לקונסולה בכל חודש
  • הנחות ייחודיות בחנות הדיגיטלית של סוני
  • אחסון בענן למשחקים שמורים
  • גישה למשחקי אונליין מולטיפלייר

המחיר בישראל בחנות הדיגיטלית של סוני: 40 ש"ח למנוי חודשי / 110 ש"ח למנוי ל-3 חודשים / 244 למנוי שנתי.

Playstation Plus Extra

מסלול Playstation Plus Extra (פלייסטיישן פלוס אקסטרה) כולל:

  • כל הבונוסים של מסלול Essential
  • גישה לספריית משחקים ענקית הכוללת 400 משחקים מספריית המשחקים של Playstation 4 ו-Playstation 5 אשר ניתנים להורדה לקונסולה.

המחיר בישראל בחנות הדיגיטלית של סוני: 62 ש"ח למנוי חודשי / 175 ש"ח למנוי ל-3 חודשים / 405 למנוי שנתי.

**Playstation Plus Premium

מסלול זה לא יושק בישראל.
מסלול זה כולל:

  • כל הבונוסים של מסלולים Essential ו-Extra
  • גישה לעד כ-340 משחקים נוספים, כולל משחקי פלייסטיישן 3 (בענן בלבד) ומשחקים אהובים מקונסולות פלייסטיישן דור 1, פלייסטיישן 2 ו-PSP.
  • גישה מלאה לספריית משחקי נבחרים של Playstation Now אשר זמינים למשחק בחיבור לענן למכשירי פלייסטיישן 4, פלייסטיישן 5 והמחשב האישי.
  • גישה מוגבלת בזמן לדמואים למשחקים חדשים לפני שחרורם.

Playstation Plus Deluxe

כפי שציינו לעיל, שירות Playstation Plus Premium לא יושק בישראל מאחר שהחיבור לענן לא יהיה זמין באזורנו. במקומו יוצע שירות Playstation Plus Deluxe (פלייסטיישן פלוס דלוקס) אשר יציע את מגוון הבונוסים של מנוי הפרימיום במחיר מוזל יותר.

המחיר בישראל בחנות הדיגיטלית של סוני: 71 ש"ח למנוי חודשי / 205 ש"ח למנוי ל-3 חודשים / 465 למנוי שנתי.

מסלולי Extra ו-Premium החדשים מייצגים התפתחות גדולה ומשמעותית עבור שירות המנויים של סוני. סוני הודיעה כי במסלולים אלו המיקוד המרכזי יהיה להבטיח שמאות המשחקים שיוצעו בשירות יכללו את התוכן האיכותי ביותר שמייחד אותה. לפי הודעתה, כבר בהשקת המנויים החדשים סוני מתכננת לכלול כותרים כגון: Death Stranding, God of War, Marvel's Spider-Mran, Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Mortal Kombat 11 ו-Retural.
"אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מפתחים מאולפני Playstation ומפתחי צד שלישי כדי לכלול כמה מחוויות המשחק הטובות ביותר אשר יהיו זמינות בספריית המשחקים שתתרענן באופן קבוע." הודיעה סוני.

עם השקת השירות החדש מנויים קיימים בשירותי Playstation Plus ו-Playstation Now ישודרגו לשארית תקופת המנוי שלהם לשירות ה-Playstation Plus Premium ללא עלייה בדמי המנוי.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.