🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
ניהול העסק עם מערכת אופיס מיקרוסופט - DGKeys

ניהול העסק עם מערכת אופיס מיקרוסופט

Microsoft Office הוא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי לנהל את העסק שלך. זוהי חבילת יישומים שתוכל להשתמש בהם כדי ליצור ולשתף מסמכים, גיליונות אלקטרוניים, מצגות ועוד. חלק זה יחקור את הדרכים השונות בהן תוכל לנהל את העסק שלך באמצעות Microsoft Office.

מערכת Microsoft Office היא חבילה של תוכנות פרודוקטיביות למשרד, המורכבת ממעבד תמלילים (Microsoft Word), גיליון אלקטרוני (Microsoft Excel), תוכנת גרפיקה למצגות (Microsoft PowerPoint) ותוכנה לשליחה, קבלה ועיצוב מיילים (דואר אלקטרוני).

מערכת Microsoft Office קיימת כבר שנים והיא החבילה הפופולרית ביותר של תוכנות פרודוקטיביות משרדיות בעולם. המחיר לעסקים לא תמיד זול (תלוי בגודל ומבנה העסק) אבל יש לו כמה תכונות נהדרות שהופכות אותו לשווה את המחיר. חבילת Microsoft Office היא שילוב של יישומי תוכנות פרודוקטיביות הנטענות מראש בשולחן העבודה ובגירסאות מקוונות (Microsoft Office 365). השירותים המקוונים של Office 365 לעסקים כוללים את Microsoft Office Online, SharePoint, Exchange Server, Lync Online ומוצרים קשורים אחרים. כיום, כמעט ואין עסק שלא עושה שימוש בתוכנות אופיס – החבילה הנמכרת ביותר של תוכנות פרודוקטיביות משרדיות בעולם. היא קיימת כבר שנים והיא עדיין חבילת המשרדים הפופולרית ביותר. למערכת Office יש כמה תכונות נהדרות שהופכות אותה לשווה את המחיר. התכונה הטובה ביותר היא ציר הזמן של Microsoft Office המאפשר לך להציג את הפגישות והאירועים במיקום אחד כדי שתוכל לעקוב אחר המתרחש.

Microsoft Office היא קבוצה של יישומים, שפותחה על ידי Microsoft. בבסיסה, היא מורכבת משלושה או ארבעה (תלוי בגרסה) יישומים עיקריים: גיליון אלקטרוני בשם Excel, מערכת לניהול, שליחה, קבלה ועיצוב דוא"ל בשם Outlook, תוכנית עיבוד תמלילים בשם Word ותוכנית לבנייה ועיצוב מצגות בשם PowerPoint. יישומים אלה מצורפים יחד עם מוצרים אחרים של Microsoft.

Microsoft Office משמש אנשים במקצועות רבים ושונים, כולל ניהול עסקי. מטרת התוכנה היא להקל על אנשים לעבוד יחד על פרויקטים ולחלוק מידע.

טיפים לניהול נכון של העסק

חשוב שיהיה צוות ניהול חזק על מנת שהעסק ימשיך לפעול בצורה חלקה. המנהל צריך לוודא שכולם נמצאים באותו מקום, ושיש להם הבנה ברורה של המטרות של החברה.

המנהלים צריכים גם להיות מסוגלים לספק תמיכה לעובדיהם בעת הצורך. זה יכול לכלול כל דבר, החל ממתן משוב על עבודתו של העובד, וכלה בסיוע בבעיות אישיות שעשויות להשפיע על ביצועי העבודה שלו.

המנהלים צריכים גם לוודא שהם לא עובדים יותר מדי בעצמם או שעובדיהם. חשוב ששני הצדדים ידאגו לעצמם כדי שיוכלו להופיע במיטבם, להימנע משחיקה ולתת תפוקה מירבית בעבודה.

הגורמים והדרכים למנוע שחיקה בעבודה

שחיקה במקום העבודה היא תופעה שבה אנשים מרגישים מותשים לחלוטין ומנותקים מעבודתם. זה יכול לקרות לכל אחד, אבל זה נפוץ יותר בקרב אלה שעובדים יתר על המידה או מקבלים שכר נמוך.

הצעד הראשון למניעת שחיקה הוא לדאוג לבריאות הנפשית שלך. אם אתה מרגיש שנשחקת, אתה צריך לקחת הפסקה ולהתמקד ברווחה שלך. מצא דרכים להמריץ את עצמך מחדש על ידי בילוי זמן עם חברים או עשיית משהו שאתה נהנה ממנו שאינו קשור לעבודה. זה גם זמן מצוין למצוא תחביבים חדשים, להתעסק בדברים שמעניינים אותך ולעשות ספורט. זה אולי נשמע כמו קלישאה, אבל חשוב שלא תשכח את היסודות של טיפול עצמי. השלב השני הוא לוודא שיש לך גבולות ברורים בין חייך לעבודה שלך. כדי לעשות זאת, הגדר זמן ספציפי לפגישה עם המנהל שלך ודבוק בזה. הקפד לצאת מהמשרד עד השעה 18:00 בכל יום ולאחר מכן עשה משהו וכל דבר שיגרום לך להרגיש טוב, מומלץ ספורט ופחות רביצה מול הטלוויזיה. השלב השלישי קשה יותר. חשוב שתגדיר מסגרת זמן שבה תנסה כמיטב יכולתך לא להישחק שוב על ידי התבוננות פנימית על מה גרם לשחיקה הקודמת.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.