🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
מדריך התקנת משחקי מייקרוסופט - DGKeys

כיצד לבחור משחקים ל-XBOX במחירים הטובים ביותר

בשני העשורים האחרונים, קונסולת המשחקים Xbox סחפה את העולם, ואיתה עלה הביקוש למשחקים לאקס בוקס. משחקי אקס בוקס חדשים, וכן משחקי בוקס קיימים בעלי גרסאות מתחדשות, מנוי ל-Xbox לייב גולד, Xbox Game Pass וכד', הינן רכישות שבשגרה עבור גיימרים שונים, שעלולות להצטבר לכדי הוצאות רבות. במאמר הקרוב נסביר אילו שיקולים יש לקחת בחשבון וכיצד לבחור את החנות עם מחירי המשחקים לאקס בוקס הטובים ביותר.

משחקים לאקס בוקס

כפי שמצוין, יש משחקים חדשים ומשחקים בעלי גרסאות מתחדשות. לדוגמה, משחק ה-FIFA הינו ותיק, ומדי שנה יוצאת גרסה חדשה ומשופרת למשחק. ישנם מספר תחומי משחק: משחקי מלחמה למיניהם, משחקי ספורט ועוד תחומים רבים, שכל אחד מהם מהווה הרפתקה בפני עצמו. ישנם משחקים בעלי מחיר גבוה יותר ומשחקים בעלי מחיר נמוך יותר, כפועל יוצא מהביקוש למשחק, הפונקציות הקיימות בתוכו והפופולריות שלו.

כיצד לבחור משחקים ל-XBOX במחירים הטובים ביותר - DGKeys

מנויים לאקס בוקס

מעבר למשחקים עצמם, שמהווים הוצאה כספית, לעיתים אף גדולה, הפיתוחים וההתקדמות שהיו בשנים האחרונות, מאפשרים פונקציות שונות בתוך הקונסולה ובתוך המשחק עצמו. למשל, משחקים שמתבצעים נגד אנשים אחרים ב-ONLINE, רכישה של אביזרים שונים בתוך המשחק ועוד. דוגמה לכך היא מנוי לאקס בוקס גולד, אשר מאפשר משחקי מולטיפלייר ב-ONLINE, משחקי בונוס חודשיים והנחות ברכישת משחקים, אביזרים ופונקציות למיניהן בתוך הקונסולה.

דוגמה נוספת היא מנוי Xbox Game Pass אשר כולל גישה למעל 100 משחקים איכותיים וחדשים אשר משתנים לעתים ונוספים כל הזמן והנחות ומבצעים בלעדיים למנויים. ישנו גם מנוי Xbox Game Pass Ultimate אשר מקנה הטבות נוספות כגון, תוכן בלעדי במשחקים בחינם, משחק מהטאבלט באנדרואיד דרך הענן ועוד.

כיצד לבחור חנות משחקים לאקס בוקס

כפי שניתן לראות, יש הוצאות רבות בכל מה שקשור לאקס בוקס. ההוצאות האלו מצטברות לאורך זמן, ובחירת חנות משחקים לאקס בוקס שמציעה את המחירים הטובים והזולים ביותר הינה בחירה חשובה שיכולה לחסוך מאות ואף אלפי שקלים. טרם רכישת משחק כלשהו, בצעו השוואת מחירים באינטרנט – בדקו את המחיר של המשחק הרצוי במספר חנויות. מעבר למחיר, יש אלמנטים חשובים נוספים, ובראש ובראשונה השירות המוצע על ידי החנות – החל מיחס נעים ומכבד וכלה בתנאי אחריות והחלפה. כמו כל דבר שעושים בו שימוש רב, האקס בוקס או המשחקים עשויים להתקלקל ובמקרים בודדים אף להגיע מקולקלים מלכתחילה. לכן, בחרו בחנות שמציעה תנאי אחריות, תיקון והחלפה ראויים ובעלת מוניטין שתואם לכך, בשביל להימנע ממצבים לא נעימים.

ישנן מגוון חנויות או מוכרים פרטיים אשר כחלק מתהליך הרכישה מבקשים הזנת שם המשתמש והסיסמה לחשבון האקס בוקס שלכם. לא מומלץ למסור לאף חנות או אדם את פרטים אלה. שכן, אלו פרטים אישיים שלא נדרשים לצורך פדיון הקוד והפעלת המשחק, ובמסירת פרטים אלו הנכם מסתכנים בחשיפת פרטיכם האישיים, מסירתם או דליפתם לגורמים עוינים ובשימוש לרעה בפרטים אלו.

DGKeys- LOGO

סוף רכישה במחשבה תחילה

אם כך, ראינו שיש מספר נקודות שיש לתת עליהן את הדעת טרם רכישת משחק או מנוי לאקס בוקס. כיום, עולם קונסולות המשחק הינו ייחודי ומורכב, ובו מספר רב של אופציות למשחקים, לפונקציות בתוך המשחק ובתוך הקונסולה. המורכבות והייחודיות של העולם הזה באות לידי ביטוי גם בהוצאות הכספיות, ולכן בחירת חנות משחקים לאקס בוקס באופן מושכל יכולה לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בחודש.

כאשר הגעתם להחלטה שברצונכם לרכוש משחק לאקס בוקס, טרם הרכישה, תכננו אותה כמו שצריך. היו צרכנים אחראיים ושקולים, והגיעו להחלטה הטובה ביותר עבורכם, ורק לאחר מכן רכשו את המשחק או המנוי לאקס בוקס.

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.