🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
למה מומלץ לשדרג מיקרוספוט אופיס? - DGKeys

למה מומלץ לשדרג מיקרוספוט אופיס?

אם אתם שואלים את עצמכם למה מומלץ לשדרג מיקרוספוט אופיס? יש לזה כמה סיבות:

  • שדרוגים מביאים איתם המון פיצ'רים נוספים וחדשים שהמציאות הטכנולוגית מאלצת אתכם לעשות בהם שימוש כחלק בלתי נפרד מתהליך עבודה, לימדה ואפילו גיבוי ושמירת הקבצים שלכם.
  • לא כל גרסה היא מושלמת – אף על פי שמדובר על חברת הענק של מיקרוסופט, לא תמיד הכל מושלם וישנם מקרים בהם מערכת האופיס לא מתפקדת בצורה חלקה ו-100% תקינה.

Microsoft Office היא חבילת תוכנות משרדיות הפופולרית והנפוצה ביותר בעולם. היא הפכה לחלק מהחיים של כולנו כבר יותר מ-20 שנים. בממוצע בכל 3 שנים יוצאת גרסה חדשה לרישיונות הקבועים של Microsoft Office (Home and Studend, Home and Business ו- Office Professional Plus) ולעומת זאת גרסת Office 365 היא גרסת מנוי שנתי שמתעדכנת באופן שוטף, כך שבכל שלב תחזיקו בגרסת האופיס העדכנית והחדישה ביותר. אופיס 365 מציעה למשתמש תכונות נוספות אשר לא קיימות בשאר תוכנות האופיס הקבועות, כמו למשל הצעות עיצוב בפאוור פוינט ואחסון ענן של 1TB למשתמש.

Microsoft Office עברה דרך ארוכה מאז שהושקה לראשונה בשנת 1990 וראינו עדכונים וגרסאות רבים לחבילות התוכנה הזו. גרסת Microsoft Office 365, עוסקת לא רק בהוספת תכונות אלא גם בשיפור התכונות הקיימות כדי להפוך אותן לידידותיות ופונקציונליות יותר.

השדרוג ל-Microsoft Office 365 יספק לכם את כל העדכונים שפורסמו על ידי Microsoft וזה מתאפשר באמצעות רכישת מנוי חודשי או שנתי.

Microsoft Office קיימת כבר זמן רב והיא עדיין מתקדמת. היא עודכנה בתכונות חדשות במהלך השנים, אך היא לא חפה מפגמים או באגים. Microsoft Office היא תוכנה יקרה, וחשוב מכך, לא תמיד קל להשתמש בה. Microsoft Word, PowerPoing ו-Excel הן דוגמאות טובות לתוכנות משרדיות שהן מאוד שימושיות ובעלות תכונות רבות עוצמה, אבל הן עלולות לבלבל לפעמים. הן ניתנות להתאמה אישית, מה שיכול לעזור להקל על השימוש עבור האדם הממוצע. ממשק המשתמש שמגיע עם Microsoft Office הופך הכל לפשוט וקל להבנה מאחר שנעשית מחשבה רבה במיקרוסופט לגבי הנגשת התוכנה גם למשתמשים שאינם בקיאים במחשבים ויצירת תוכנה ידידותית למשתמש הממוצע. תוכנת וורד למשל, תאפשר לך ליצור מסמכים, תוכנת אקסל תאפשר לך ליצור גיליונות אלקטרוניים ותוכנת פאוור פוינט תאפשר לך ליצור מצגות. הן גם מגיע עם מגוון תבניות מוכנות לשימוש המשתמש. Microsoft Office היא חבילת תוכנות משרדיות מצוינת המשמשת אנשים רבים ברחבי העולם. אבל כשזה מגיע לעסקים, Microsoft Word היא לא תמיד הבחירה הטובה ביותר לשימוש במהלך העבודה, כי זה יכול לגזול זמן ולבלבל לפעמים.

היתרונות של מיקרוספוט אופיס

Microsoft Office היא חבילת תוכנות פרודוקטיביות, כולל חבילות המשרד הידועות של Word, Excel, PowerPoint ו-Outlook. זה זמין במערכות ההפעלה Windows ו-Mac OS.

היתרונות של Microsoft Office הם רבים. היתרון הבולט ביותר הוא שיש לו מגוון יישומים שיתאימו לצרכים שונים – מעיבוד תמלילים בסיסי ועד לניתוח נתונים מתקדם עם מצגות אקסל או פאוור פוינט. התוכנה משתלבת גם עם מוצרים אחרים של מיקרוסופט כמו OneDrive לאחסון ענן ו-Outlook לניהול דואר אלקטרוני.

היתרונות של מיקרוספוט אופיס לסטודנטים

ככל שהעולם הופך לדיגיטלי יותר, הצורך בתוכנות משרדיות גובר. התלמידים נדרשים להשתמש במוצרי Microsoft Office בעבודתם האקדמית והבית ספרית. היתרונות של שימוש במוצרים אלה לסטודנטים הם כדלקמן:

  1. Microsoft Office הוא מותג מוכר ואמין.
  2. זה כולל את כל הכלים שאתה צריך כדי להשלים את המטלות והפרויקטים שלך.
  3. זה קל לשימוש ומכיל תכונות המתאימות ביותר לתלמידים, לסטודנטים, למשפחה ולבעלי עסקים.
  4. המחיר Microsoft Office הוא הוגן, מה שאומר שאתה יכול לרכוש אותו מבלי להוציא יותר ולהנות מתמורה הוגנת למחיר ששילמת.
  5. לתוכנה ממשק אינטואיטיבי, המקל על התלמידים ללמוד כיצד להשתמש בה בעצמם עם פחות עזרה ממורים או הורים.

תלמידים יכולים להשתמש ביישומים אלה כדי ליצור ולערוך מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות במחשביהם. הם יכולים גם לשתף פעולה עם תלמידים אחרים בפרויקטים באמצעות הגרסה העדכנית ביותר של Office 365.

היתרונות של השימוש ב-Office לסטודנטים כוללים:

  • עיבוד תמלילים ויצירת מסמכים
  • יצירת גיליונות אלקטרוניים
  • יצירת מצגות
  • שיתוף פעולה

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.