🎉 !November SALE 🎉

ימים
שעות
דקות
שניות

ממשיכים עם מבצעי נובמבר ו-ShoppingIL עד סוף השבוע! 😎🤩
קבלו מאיתנו 10% הנחה לכל רכישה! בהזנת קוד קופון:

ממשיכים עם מבצעי נובמבר עד סוף השבוע, קבלו מאיתנו 10% הנחה בהזנת קוד קופון:

BN22

Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
אנטי וירוס גוגל כרום

אנטי וירוס גוגל כרום

Google Chrome הוא הדפדפן הפופולרי ביותר בעולם עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים. הוא מגיע עם אנטי וירוס גוגל כרום מובנה המגן על המחשב שלך מפני תוכנות זדוניות ואיומי אבטחה אחרים.

עם זאת, Google Chrome לא יכול להגן עליך מכל האיומים והוירוסים. ישנם כמה וירוסים שגוגל כרום לא יכול לזהות או להסיר, לכן חשוב שתוכנת אנטי וירוס תפעל במערכת שלכם.

ישנן מספר אפשרויות לתוכנת אנטי-וירוס זמינות עבור משתמשי Google Chrome, אך רובן דורשות חיבור לאינטרנט כדי לפעול באופן קבוע. המשמעות היא שאם אתם נמצאים ברשת ציבורית או משתמשים במצב טיסה, תוכניות אלה לא יוכלו לפעול ברקע ולהגן על המחשב שלכם מפני אתרים או קבצים זדוניים.

אפליקציית האנטי-וירוס של Google Chrome יכולה לסרוק את המכשיר שלכם לאיתור וירוסים, תוכנות זדוניות ותוכנות ריגול בזמן אמת מבלי להאט את ביצועי המכשיר שלכם.

החשיבות של התקנת אנטי וירוס על דפדפן גלישה

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להתקין אנטי וירוס בדפדפן הגלישה שלכם. אחת מהן היא שהאנטי וירוס יכול להגן על המערכת שלכם מפני תוכנות זדוניות ווירוסים.

סיבה נוספת היא שזה יכול להגן עליכם מפני הונאות דיוג. הונאות דיוג הן סוג של הונאה מקוונת שבה רמאי שולח דוא"ל שנראה כאילו הוא נשלחה מחברה או ארגון מוכרים ולגיטימיים כדי לקבל מידע אישי או כסף ממשתמש שלא חושד.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של הונאות דיוג הוא כאשר מישהו מבקש את הסיסמה או פרטי כרטיס האשראי שלכם כדי לצורך אימות פרטים או הנעה לביצוע פעולת רכישה של מוצר יקר "בהנחה ענקית". הרמאים בדרך כלל ישלחו לכם מייל עם הקישור לאתר שלהם, שנראה כאילו הוא מגיע מהחברה או הארגון הלגיטימי, אבל במציאות, זה לא, והם יבקשו מידע אישי שאיתו יוכלו לעשות שימוש שיפגע בכם.

אנטי וירוס הוא תוכנה שסורקת מכשיר אלקטרוני לאיתור תוכנות זדוניות. זה יכול לשמש גם כדי לזהות ולהסיר וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות ממערכת מחשב או רשת.

אנטי וירוס הוא כלי חיוני בשמירה על בטיחות המחשב שלכם, אך הוא לא אמור להיות היחיד. חשוב להתקין תוכנת אנטי-וירוס גם בדפדפן שלכם כי זה יגן עליך מפני תוכנות זדוניות שעלולות למקד את הדפדפן שלך.

כיום בחלק מהגרסאות המתקדמות של תוכנות האנטי וירוס המוכרות, ישנה גם הגנה בעת הגלישה באינטרנט, תוספי הגנה לדפדפן, הגנה בעת גלישה ברשתות ציבוריות ובעת תשלומים באינטרנט.

לא ניתן להדגיש מספיק את החשיבות של התקנת אנטי וירוס בדפדפן גלישה. אם אינכם בטוחים באיזה דפדפן להשתמש, אז מומלץ להשתמש ב-Google Chrome או Mozilla Firefox מכיוון שלדפדפנים אלה יש את מספר המשתמשים הרב ביותר ועדכונים עבורם משוחררים באופן קבוע.

עלינו להגן על חווית הגלישה שלנו מפני תוכנות זדוניות. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא התקנת אנטי וירוס בדפדפנים שלנו.

החשיבות של התקנת אנטי וירוס על דפדפן גלישה הוכרה זה מכבר על ידי מומחי אבטחה וסייבר. לאחרונה, האימוץ של מכשירים ניידים הגביר את הצורך בהגנה מפני תוכנות זדוניות.

תוכנת אנטי וירוס היא פריט חובה למחשב, לטאבלט או לסמארטפון.

חבילת אבטחה לגלישה בטוחה באינטרנט

גלישה בטוחה באינטרנט חשובה לכולם. זה חשוב במיוחד לילדים, הפגיעים יותר לטורפים מקוונים.

גלישה בטוחה באינטרנט הוא מונח המשמש לתיאור השימוש בכלי ושירותי אבטחה למניעת גניבת נתונים, גניבת זהות ואיומים מקוונים אחרים.

הרבה חברות משתמשות כעת בתוכנת גלישה בטוחה באינטרנט כדי להבטיח שהעובדים שלהן בטוחים בזמן שהם גולשים באינטרנט.

אחת מהתוכנות המוביליות היא לא אחרת מאשר ESET Internet Security שמציעה לכם חבילת אבטחה מובילה ששומרת על ילדיכם ועל כל סוג של המחשב מתוכנות זדוניות באינטרנט.

הגנה על הפרטיות באינטרנט

עם הגידול בטכנולוגיה, הפרטיות הפכה לנושא חם. עם הופעת האינטרנט, אנשים הפכו יותר ויותר פגיעים להפרות פרטיות.

כדי להילחם בפגיעות זו, חברות רבות יישמו טקטיקות להגנה על פרטיות כגון הצפנה והגנה באמצעות סיסמה. עם זאת, טקטיקות אלו אינן חסינות בפני תקלות וניתן לעקוף אותן על ידי האקרים.

הגנת הפרטיות באינטרנט היא דאגה גוברת עבור אנשים רבים. אנשים מודאגים לגבי המידע שהם משתפים באינטרנט ולמי יש גישה אליו. ישנן מספר דרכים שבהן משתמשי אינטרנט יכולים להגן על פרטיותם, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות VPN או Proxy.

ישנן שתי דרכים עיקריות להגן על הפרטיות

הגנה על הנתונים שלך באמצעות מפתחות הצפנה ואי מתן מידע על עצמך כלל.

טקטיקות להגנה על פרטיות באינטרנט

ישנן דרכים רבות להגן על הפרטיות שלך באינטרנט, כגון שימוש ב-VPN או שימוש בדפדפן  Tor. טקטיקות אלו יכולות להיות יעילות בהגנה על הפרטיות שלך, אך הן יכולות גם להאט את חווית הגלישה.

נכון לעכשיו, הדרך היעילה ביותר להגן על הפרטיות שלך היא באמצעות VPN.
VPN מצפין את כל הנתונים שאתם שולח ומקבלים באינטרנט ומסווה את כתובת ה-IP שלכם כך שאתרים לא יכולים לעקוב אחריכם. משמעות הדבר היא שכאשר אתם גולשים עם VPN, הקריאות והבקשות מגיעות מהמדינה שבה נמצא שרת ה-VPN כך שכביכול את גולשים ממדינה או אזור שונה מהמקום האמיתי בו אתם נמצאים.

פרטיות היא חלק חשוב מהחיים הדיגיטליים שלנו. חשוב להגן על פרטיותכם באינטרנט על ידי שימוש בטקטיקות אלו.

להלן כמה מהטקטיקות הנפוצות בהן אתה יכול להשתמש כדי להגן על פרטיותך בזמן הגלישה באינטרנט:

1) השתמשו בשירות VPN: שירות VPN מצפין את הנתונים שלכם ומסתיר אותם מעיניים סקרניות. בדרך זו, אתם יכולים לגלוש בצורה מאובטחת מבלי לדאוג שיעקבו אחריכם או שיגנבו את זהותכם.

2) השתמשו ב-HTTPS בכל מקום: תוסף דפדפן זה עובד עם מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג כדי לוודא שלכל האתרים יש הצפנת HTTPS עבור הדפים שלהם.

3) השתמשו בספק דוא"ל מאובטח: זה מבטיח שגם אם מישהו פורץ לחשבון הדוא"ל שלכם, הוא לא יוכל לגשת למידע פרטי ממנו אלא אם כן תהיה לו גישה גם לסיסמה.

אנטי וירוס גוגל כרום

שתפו כתבה

Scroll to Top

צרו קשר

העגלה שלי
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים.